Budak Comel Follow :)

Monday, September 12, 2011

SERABUT PALE HOTAK+TENSION+HAPPY+RIZAL CALL(EXBF) AKU SEMALAM+dan sebagainye...

Asslammualaikum kepada semua...
Hye readers :)
And Gud Morning everyone :)
Dah berapa bulan lah aku tidak mengupdatekan blog aku nie an an...
windu pulak bila tak tulis ruangan blog nie an an...heheh....
aish macam ner nak menulis asyk busy je memanjang je kejanye....
heheh...
Dah2 tak sah la dok cite panjang sangat la kan kan...
erm jom kte pegi selongkar pasai tajuk di atas nok tak????
heheheh!
Lately aku rase happy pun da and rase sunyi pun da....
aish!ape la kena dengan aku nie an an kawan kawan...diri aku sendiri pun tak tahu kenapa....
erm.....pelik!

Eh2!owg patutnye cite pasai tajuk dekd atas uh.
nie ta duk cite menda menda mukan mukan...
hohohoh!
sian plak dekad dekad kowg an an...
duk tunggu tunggu je cite aku yang sedang pun mou berkembang jadi lebar citenye...
hohohh!
Ok lah kawan kawan time tu menceritakan segala galanye dekad atas uh k...
ape lagi mula an tajuk anda yang nun di atas uh....
heheheh :)
Aish!cepat la starting story....full stop!
jup2!baru nak tulis dah fullstop da..da macam pe da aku tengok...hohoh!
Ok!sekarang nie aku serious and starting to cite k :)


Serabut pale hotak+tension+sakid jiwa+Rizal called aku semalam+ dan sebagainye..

SERABUT PALE HOTAK=
KOwg nak tahu tak kenapa aku nie serabut pale hotak???
erm mesti kowg tertanye tanye an an???
Kowg nak tahu ke tak nak nie...hohoh!
erm Oklah! aku cite juga lah kt kowg je au...
Aku serabut pale hotak uh sebab keja aku duk memikirkan segala galanye yg telah aku menghadapinye....
tapi aku tetap besabar pe yang telah terjadi...
Aku malaz nak cite panjang tentang SERABUT PALE HOTAK AKU!kang owg bukak blog aku da yang terasa yg aku tulis...

Aku Harap:"Siapa yang telah meminjam duit ayah aku uh tolonglah ganti balik"...lagi satu kepada yang berjanji kepada ayah aku nak bayar balik uh mane janji anda??saya pengang janji anda..itu saja aku mintak...

P/S: “Kurangkan dirimu daripada melakukan dosa, maka akan mudahlah bagimu ketika hendak mati. Kurangkan daripada berhutang nescaya kamu akan hidup bebas”.
I hope kowg faham lah maksud aku yang diatas k..aku malas nak cakap....
kang aku cakap lebih lebih pun tak guna...aku pon bukan perfect sangat pun dalam hal hal nie...
huhuhuh!
Bab bab SERABUT PALE HOTAK aku dah berjaya menulis...
huhuhuh!
aku bukan nak bekira sangad,tapi aku geram jah dekad dekad owg yag suda pinjam duit kepada ayah aku and then lupa diri...bukan aku mou ingad jasa dan pergobanan ayah aku selama nie...
ni lah manusia an an kowg...
bila dah senanag selalu lupa diri yg sebenar benar nye sape dye...
huhuh!
aku bukan cuma megharap tapi sekurang kurangnye ingadlah sikit pun jadi lah...
itu je yg aku nak...


TENSION+HAPPY=
Kadang kadang aku terase TENSION pun da...
kadang kadang aku terasa happy pun da...
TENSION nie menyebabkan aku terlalu banyak duk memikirkan tentang Famly aku...
Aku dah fikir masak masak dah..
Mulai SEMESTER 5 nie aku tekad mau belaja rajin rajin...
BUKAN pe aku mahu tolong famly ak nanty...
nnti dowg ta de lah hidup susah nanti...
Em kowg nak tahu kenape aku HaPPY ???
aku dapad sowg BAKAL AUNTY aku yang sangad sangad baik...
pe yang aku semua dapad...
hehehe:)
Untung lah da AUNTY yang menyanyangi aku....heheheh!
kowg da AUNTY yang sebaik uh???
ha???tak de an an an...ngee!~
just kiddng..hohoho~

RIZAL CALL(EXBF)=
Tengah duk sedap sedap mengelamun tiba tiba phone berbunyi....
Aish dalam hati tefikir mou jawab or tak eh????
phone ku berbunyi....(nada dering nokia)...
so aku biarkan je lah phone uh berbunyi...
selepas aku tidak menjwb panggl uh bunyi phone berhenti dengan seketika....
dlm hati tepingga pingga aku bertanye di dalm hati...
Siapakah yang geragan yg menelefon aku pada pagi pagi buta tyme aku baru nak nyenyak tido nie!
Aish(dalam hati aku mengeluh sambil geram) ish! apa hal dia call aku nie pagi pagi buta nie dye call aku...What the Fish?!
huhuhu...

time dye call:
RIZAl:Hye!bole bercakap ngn kila...

AKU:Yang sedang bercakap nie bukan kila(padahal aku)hohoho...

RIZAL:Ok lah kalo itu bukan Kila...

AKU:OK bye2!

hehehe bestnye dye pcaye kat aku....hohoho
kalo kowg nak belaja mengelat tak nak cakap ngn sunthng meh sini aku bagi tips tipsnye

TIPS-TIPSNYA:tutup hidung sudah lah...baru dia percaya...heheh
OKlah sampai didini je lah cite aku...
entah pe2 dah aku tulis un tak au...
hohoho!
tyme uh tido suda...bye!
if da mase i update an lagi k :)

No comments:

Post a Comment