Budak Comel Follow :)

Saturday, July 23, 2011

Syurga ku adalah mama n ayah n adk...I love all


Assalammaulaikum kepada semua pembace blog aku...
dah agak lamanye aku ta mengupdate an blog aku nie..
agak sedikit berhabuk agaknye bile aku ta menulis..
Entah pe jadi un aku ta tau lah kowg oi...
Asyk bz jer....
dengan assgmnt and kelas je...
aduhai!tuh yg ta der mase na update an...

Pertama sekali aku mou cerita tentang Syurga ku adalah Mama n Ayah...
ngee..macam menarik je cite uh...
jom la cite!pe ag tunggu an an kawan2...
hehehe :)
Kami merupakan sebuah keluarga yang sederhana...
banyak kenangan2 yang terindah yang telah un berlalu...woah!amazing...
kadang2 uh da duka n da yg rala..tapi kami
tetap bersama and saling tolong menolog...
heheh...

Ini mama aku...
seorang yang rajin....
Along syg mama sangat2..
You always in my heart mama....
Love u more
mama...




Ini mama aku..tyme nie dye tengah mengandung an Tiesha....







Ini pulak Ayah aku...
Ayah aku seowg enggineering yg berjaya..now da nek pangkat da..
Alhamdulillah syukur kepada Allah S.W.T..
Engkau lah sentiase di
dalam hati aku...
Lokasi menangkap photo ini dekad uma kawan mama kod...
tyme nie hari raya lpz..











Gagagagaga...
nie plak Nurul Batrisyia....
umo dye 5 tahun...
kecik2 ag da berangan na jadi lady Gaga...
aish!
pe la adk oi...
heheh :)
Along gurau jah la...

Lokasi menangkap gambar dekad Sabah bah...
public phone un jadi buad tangkap gambar...hehehe :)
da rupe ta Lady Gaga??






cak3!
Ini pulak adik aku yang last sekali...
Nama dia Muhammad Adam..
umo 3 tahun...
impiannye mahu menjadi ultraman yg hebat..
heheh :)
Lokasi menangkap gambar nie kat tepi tasik Sabah bah...
Ultraman mou bunuh raksasa...



Lihat la keluarga ku yg begitu sporting...
an an...
heheheh...
mama n ayah adalah penawar rindu bagi ku...
Bagi ku mereka lah yg telah membesarkan 3 orang anak yg begitu sempurna..
mereka lah yang telah mendidik aku and adk2 aku sejak kecil lagi....
Mereka memberi secukup keperluan yg begitu sempurna..
ayah n mama aku sanggup menyekolahkan kami hingga kami berjaya mencapai cita2..
mama n ayah lah syurga ku...
Mama n ayh kami lah kekuatkan hidup kami bertiga..
We love you mum n dad...<3<3<3...

Oklah kwn sampai dsini lah cerita Syurga ku adalah mama n ayah n adk...
Hope you guy's enjoy lah dengan cite aku pada malam nie...
Kalo da mase ag aku updatekan lagi...
Bye semua and selamat malam...

No comments:

Post a Comment