Budak Comel Follow :)

Friday, July 15, 2011

Penad teramat penad sangat2...

Assamlamualaikum kepada pembaca blog aku...
Hye guy's!I hope kowg enjoy dengan cerita aku pada petang nie....
Hari aku bangun lambad ag...
Coz semalam aku penad2 sangat2 kot...
sampai kelas pagi un terlpz...
hahahahah...

Dah lame gilek aku tak mengupdatekan blog aku nie...
entah pe jadi un tak au....
Aku terlalu sibuk dengan assgmnt and kelaz yg teramat pad sangt2....
Everyday aku kena bagun pagi2 dalam kol 4.30pagi dah get ready bagun awal2....
Aduh!memang ngantok gilew2 kot......
So terpakse la jalani semua nie au...if aku bagun lambad2 nanty tkot tak der owg nak anta nnty...
agpun ayah aku mane leh lambad2 macam dulu...
erm,almaklum la ayah aku baru naik pangkat....so kena la faham eh...
6.00pagi dah bertolak dari umah....
so memang terbek la...

Erm,sampai kolej kol 7.40pagi....
kira ok la tuh....
tapi kan orang cakap an,ulang alik nie memang penad2 sangt2 kot...
bagi aku dah biase...
hheheheh:)

Best jugak bangun awal2 nie...
aku bagun awal2 coz ada orng kejot an aku pagi2 bute nie...
ngeee....
Memang tugas dye kejotkan aku pagi2....
memang Happy Banggat kot...
huhuhu!
tapikan pagi nie dye tak call and meseg aku un...
memang sedih sangt2...
sob3!...mybe dye Busy kot....tapi x pe la...aku faham ngn dye...
dye dah pesan kat ak awal2,if dye x kejotkan aku pagi2 mybe dye tengah keja or bz....
erm....so sabo je lah....nk marah dye kan mcm2 hal la plak...
dah la dye panas baran...aku tak mou dah gadoh2 ag....
so sabo lebih pentng...
coz aku sayangkan hubungan kiteorg....
tak mou ag berantakkan ag kot...
aku bersyukur coz dye mahu menjaga aku.....
kire dah OK la tuh...
heheheh...
janji dye faham and aku faham dye..
tu jew aku nak...

Aku lebih suke pergi kolej...
dari duk umh boring kot...
pegi kolej blh ilang an tension...segala-gala ilang...
duk umh beserabut je....
huhuhuhu...
erm,dah la....
dah banyak aku duk merapu kat blog aku nie...
enth pe la aku duk tuliz un x au...
sampai jer lah aku menulis...
kalo da umor yg pajang kter tuliz ag au....
heheh:)












No comments:

Post a Comment