Budak Comel Follow :)

Saturday, July 23, 2011

Hye!Bagun lewat lagi..1 year's in KLMU...Shit!

Assalammualaikum kepada pembace blog...
Hari nie ari Ahad...
Paling membosankan hidup aku...
erm,semenjak dua menjak nie aku asyik bagun lewat je kejanyer...
Erm,semalam aku tido lewat and keja aku Berfacebok ngn Blog je kejanyer...
Assiggment lasung ta berusik lansung ari ni and semalam...
Aduhai!pe kena la si Dottie nie an...
heheheh :)

Balik kepada tajuk aku yg kat atas uh...
Hari nie dalam sejarah kata an aku bagun lambad...
dalam sejarah la sangat an an...
heheheh...
Hari aku bangun tido dalam kul 11.45 pagi...
Woah!lambadnye....Bangun2 aku terus mencari Mama n Ayah dimane mereka???
first time,aku mencari mereka kat dalam bilik dowg and tengok2 mereka ta der...
dalam hati aku berkata:di mane lah mereka nie...
lepas aku melihat mereka kat dalam bilik aku un terus turun bwh dan bertanya kpd Maid aku:
Aku:mama n ayah g ane bibik??
Maid:Entah la...Bibik baru saje bgn nie...
(dalam hati aku berkata) bonggok punya bibik baru bagun!
hahahah...
memang terbek...

Selepas aku menaya kpd bibik aku pun pe ag bkk tudung salji terus makan dengan ta
gosok gigi lagi uh...
eieiei,geli kot...hahah...geli la sangt an....Owh!tuh bagi aku pekara biase jah...
huhuhu...
Oh!suda kenyang lorh!(sedawa errrrk)! alhamdulillah aku dah kenyang...Selepas makan aku terus naek atas and bersambung Berfacebok ag...


Lepas tuh dah makan aku terus mengambil tuala untuk g mandy...
lepas mandy aku terasa segar lak dbuadnye...
Dalam fikiran aku mcm2 aku fikir untuk mengisi ruangan Blog yg setrusnye...
supaya owg bace ruangan aku nie sgt2 menarik....
Sambil fikir sambil uh menaip...
Oh yeah!I got a new iedial from my brain....
na tahu pe dye citenye???
hohohoho!
Oh!Cite dye tentang mcm nie...
heheh..
Ta silap aku dah satu tahun aku duk kt Kolej KLMU ...
OMG!Oh really???

Erm,da lagi 4sem je ag...
ta sabor2 na kuar dari pintu neraka!
dah kolej uh duk asyk makan duit student jer kejanyer.......
Memang teruk giler2....I hate KLMU!
dunia dalam gengaman lah sangat an an kowg!
hahahha!eieie,geli aku dgr kod...
owg kate an an KLMU bagus...senang na dpt keja...
ha bagus???hahaha..bagus lah sangat...senang la sangat dpt keja...
kalo bagus an an kowg nape lak KLMU uh mou makan duit student...??
aish!erm,kat iklan ckp lain lepas uh siap janji na bagi laptop secara percuma
lepas uh an hostel dsediakan and ta pyh byr just byr permulaan jer...pe semua nie???
memamng keling tol la KLMU nie...
keling pun ta ckp belit2 un...

Pesanan kepada aku:
Hye!kepada owg yag kt luar sana uh jgn ckp KLMU nie bagus au...
coz kter owg dah byk kena tipu ngn Kolej nie...
sebelum na masuk kolej nie kamu semua kena la fkr masak2 k..
kiteowg bukan na hasut kowg2 semua supaya jgn masuk ini kolej...
coz kter owg ta mou kowg menyesal and ta mou kowg kena tipu jah..

Kowg masuk nie kolej kowg au la azabnye mcm ner..
kalo kowng na msk kolej nie aku ta halng k...
jgn suatu hari kowg mengadu yg KLMU nie teruk kowng jgn cari aku k...
pandai2 la kowg settle eh...
nie kolej tempat belaja or nie tempat mou tipu owg ka???
hahahah!
paham2 la msk aku eh...


Ok lah kowg aku mou tido nie...
dah panjang lebar aku duk beleter kat blog ak nie...
Aku harap2 kowg enjoy this story...
Bye2 kowg semua..
Gud nite u guy's :)


No comments:

Post a Comment