Budak Comel Follow :)

Friday, September 30, 2011

Love make it trouble.I hope the memories will not happen again (Oktober 2010)

Slm semua :)
Hye!tajuk pada hari nie Love Make It Trouble..
Asyik pikir je tentang Love Love...
Kadang kadang aku terasa jelous juga bile kawan aku
Love Love...aish!entahla..niat uh nak juga Love love nie
tapi aku takut jadi mcm dulu...well aku dah rase betapa peritnye
bile hati aku di toreh dengan pisau!memang sakit dowh!
tak tahu nak cakap pe..Hanya Tuhan sahaja yang faham hati aku
bile di toreh dengan pisau ..hati aku sakit sangat!urm..
tak tahu la aku nak cite dekat sape..Hanya kau je faham aku blog...



Hati aku tak bole nak terima sesiapa lagi..
Aku lebih rela Single dari Couple.fullstop!
Semua Boy yang kat luar sane semua tak bole percaya..
Semuanya same..suka mempermainkan hati aku...
Wahai!kaum kaum Adam tolonglah stop mempermainkan perasaan kaum kaum Hawa yang lain..
aku dah tak sanggup tenggok kaum kaum Hawa disakiti oleh kaum Adam..
sian aku tenggok bile kaum Hawa dipermainkan..


Baru nie aku Ter Open muka buku aku lagi satu and then aku Ter baca dan Terdengar yang seorang hamba Allah nie dah pun Clash dengan Gurlfwen dye..
urm!tulah buat lagi aku..ha!kan da kena batang hidung kau sendiri!How??mcm ner bile
kena senasib ngn aku??best tak...well i think mst kau sedih an an..well Tuhan tu nak tunjuk sekejap je..urm aku bukan nak cakap besar,tapi kau uh tak tahu bersyukur bila dpt
manusia yg mcm aku nie...kan da kena balik..


Aku memang menyesal kenal dengan kau!
aku menyesal satu kolej ngn kau!aku menyesal satu hostel ngn kau!
kalo aku tak kenal kau kan bagus!Kau lah membuatkan aku jadi mcm nie!
Sebabkan kau lah aku tak percaya dekat mane mane lagi Boy!
Aku benci kau Bodoh!


Semenjak itu lah aku tak suka boy..
semenjak tu lah tak bole terima boy...
tapi kowg jgn salah anggp yg aku nie Lessbian pulak!
kand da pulak kena due Pelempang!hhuhu.



aku nk bagi pendapat kepada kowg nie...
apakah perasaan anda bile di sakit oleh Boy???
mesti pedihkan hati kowg..
bagi aku walaupun hati aku pedih mcm ner pun,aku tak akan maafkan dye sampai bile..


time aku kehilangan dye aku betul betul down..
kelas tak pegi...
makan tak lalu..bagun pagi air mata aku mengalir teringat dekat dye..
tapi da dye ingat aku!sedikit pun tidak!
Lepas tu ak demam .
muka aku pucat sebab tak lalu nak mkn punya psl asyk teringat dekat dye..
besday aku de dye ingat!haram la dye nak cll semata nk wish besday ak memng tak lah kan!
Laki jenis pe un aku tak tahu!
mybe nie ujian Allah supaya aku sabar menghapinya dengan tenang...
bab kata owg ujian nie bole mematangkan diri kte supay jadi dewasa..


ramai owg bagi nasihat kt aku time aku clash ngn dye..
sabo kiki mybe kau akan dapat yg lebih terbaik..
Macam macam lah owg bagi nasiaht dekt aku..
siap bagi semangt..sbb dowg tak mou tgk aku down...

After dowg bg semangat aku kembali pulih dan tak ingt dye lagi...
Thnk to all sebab nasihat aku selama nie...
walaupun cinta itu sakit bagi aku tp cinta uh bole mematangkan diri supaya kte lebih
Dewasa..
sampai sekarang aku Single...Ak lebh rela daripada Single daripada Couple...
Lagi satu bila aku Single hati aku senang.tak pyh pkr dye..tp kdng kdng nie jeles pulak
bile tenggok owg bahagia..Aish!mane satu nie...huhuh..tapi asalkan aku tak rosakan
kebahagian owg suda...


P/S:The men do too except love from me and I fear in the hurt you...


I hope kowg enjoy thiz story :)

-THE END-







ENJOY THIZ VIDEO:













No comments:

Post a Comment