Budak Comel Follow :)

Sunday, June 12, 2011

Hye My name is Nurul Aqilah.Just Call me Dottie:)



Assalammualaikum kepada semua pembaca blog aku nie...
Hye!Name di beri Nurul Aqilah Annura Syaqilah Bt Shamsul Anuar.
Tapi di pendekkanmengikut ic pula Nurul Aqilah Bt Shamsul Anuar.
Orang katekan name aku nie terlalu pajang and susah untuk menyebutnyer
So di pendekkan seperti name diatas..hehehe:)
Name panggilan aku pulak Kiki,Dottie,Qyla

Aku dilahirkan di Hospital Besar Ipoh Perak.
Aku dilahirkan pada 12.December.1992.Bintang kelahiran aku pula Sagitatrius.
Hobi aku pula Surf Internet 24 hours,Memancing,Bermain Badminton,Suka Mengedit Gambar,Berenang,Suka Mengambil Gambar,Memasak,Suka membaca dan macam-macam lagi

Makanan Kegemaran aku pulak Laksa,Nasi Ayam,Nasi Kerabu,Nasi Dagang,Pizza Hutt,Kfc,Mcd,Mee Kari,Mihun Sup,Mihun Tom Yam dan macam-macam lagi..
Tu la pasal badan aku gemuk,coz aku kuat makan.hahahah.
Walaupun aku kuat makan janji badan aku sihat.
Minuman Kegemaran aku pula Neslo Ais,Milo Ais,Horlick Ais,Jus Apple Ais,Fresh Oren,Milk Shake Strawberry,Macho Milk Shake dan macam-macam lagi..

-Aku nie seorang yang manja
-Suka mengambil berat tentang orang
-Panas baran.walaupun aku panas baran aku tetap bersabar
-Ayah aku berpesan kepada aku,biar orang buat kite asalkan kite jangan buat orang sudah la...

If nak tahu tentang aku,Just Followers k :)

No comments:

Post a Comment