Budak Comel Follow :)

Monday, May 14, 2012

Tagisan seorang cucu.Doakan Opah Aku cepat Sembuh ye kawan kawan..

Assalammualaikum w.b.t.




Hari ini aku banyak belaja tentang erti kehidupan.
Napa dugaan datang dengan secara mendadak?

 Allah nak menguji diri aku supaya aku sabar bila aku menghadapinye..

Baru baru nie aku dkejutkan satu berita yang paling sedih sangat sangat..
Mesti kowg nk tahu apa berita sedih yang aku hadapi tu..
Berita yang paling sedih apabila melihat opah aku sakit yang terlantar di katil..
Aku kesian sangat sangat apabila tengok opah aku telantar kt katil..
Aku tak boleh tengok opah aku sakit.Aku tak nk opah aku merana akibat dengan penyakit
yang sedang opah aku hadapi.
Tiap tiap malam aku menangis apabila melihat keadaan opah aku yang lemah..

Tiap kali aku telephone aku selalu pesan kt opah..
Opah sabar banyak banyak..
Along sentiasa doakan opah cepat sembuh..
Along nak opah kuat..
Along akan tolong opah supaya opah boleh jalan seperti biasa..
Along rindukan opah...

Along rindu senyuman opah..
Along rindu nk berbual dengan opah..
Along akan tunaikan janji along kepada opah supaya opah boleh jalan..
Along nk opah jalan and sihat je tu dah cukup bagi along..
Opah jangan susah hati.Along boleh hidup berdikari.Along boleh uruskan diri sendiri..
Opah tak payah fikir pasal along...

Along nk opah yang sihat mcm dulu....
Along tak tak nk opah sakit..


Ya Allah aku sedih melihat keadaan opah aku yang terlantar di atas katil...Ya Allah kau berikan opah aku kekautakn untuk melawan penyakit yang opah aku hadapi.Ya Allah kau berikanlah opah aku besabar....Amin...


Ini la masa untuk aku buktikan kepada opah aku yang aku boleh bantu opah supaya opah boleh

jalan balik..
Pedulilah apa orang nak kata aku apa..Yang penting aku nk tengok opah aku sihat dan boleh jalan balik seperti dulu...Niat aku nk bantu opah aku jalan balik.




No comments:

Post a Comment