Budak Comel Follow :)

Wednesday, November 2, 2011

Oh bulan!it's mine :)


Comelkan bulan saya :)



Slm...Hye!gud morning :)
suda lama tak update an entry blog nie..
Windu sangat sangat dekat kau blog..
Kau lah tempat aku menulis..
Kau lah tempat aku bercerita..
Kau lah tempat aku luahkan segalanye...
Motif aku letak Gambar bulan nie nape eh???
Erm mst kowg tanye tanye an an...
agak agak?
urm ak taruk gambar bulan nie bcoz aku Happy sangat sangat bila melihat bulan...
Bagi aku bila aku memandang bulan uh rase sejuk je...
Segala gala masalah ak yg aku pendam semuanya hilang semata matanye..
Seolah olah bulan uh mcm faham je ak nie ada masalah..
huhuhu...


Bab kate owg an if sapa yg tengok bulan uh,mesti windu an seseorg yang kte sygi..
Urm!yelah uh...padahal mane da istilah tengok bulan je windu dekat seseorg...
Tak mustahil lah kan kan...
Aish!susah an an...
Aku jujur lah dekat kowg yang pekara sebenarnye..
Aku tak leh dah tipu diri aku sendiri..
Setiap aku windu mesti aku tengok kau bulan..
Mesti aku tenung kau tajam tajam..
erm,seolah olah aku ingat dan windu an an seseorg...
Tak tahu lah budak itu faham ke tak maksud aku...
huhuhu :p

Susahnye aku nk faham isi hati bulan uh an an kowg...
Bole tahan lah bulan uh...
Comel je aku pandang dye tadi...
bile bulan uh lalu depan aku ,aku terus cair lah juga..
erm jgn cair ngn kata bulan uh suda lah eh...
kang aku cair ngn kata kata dye memang parah lah aku nanti
huhuhu...
Harap harap lah di jauhkan lah...


Bulan frist time i tegur u memang tak sombong...
Bulan ingat an u nie member i..
sampai i salah owg u tahu tak bulan...
Tapi bagus lah u sambut pertanyaan i..
heheh...
Bulan i siap tanye lagi dekat u...
Buat malu i je bulan u tahu..
hohohoo...
bulan blushng tahu tak muka i au ary uh...
erm...
malas lah nk taip taip pjg pasal bulan nie...
kang mesti ramai nk interview ak..
Who is moon...
wee~sy suka sembang dengan awak bulan weee~
ok lah sampai di sini lah cite awak ye bulan..
Walaupun kte jarang knl and jmp dkt kolej awak tetap(^^.^^) di hati sy bulan :)
















No comments:

Post a Comment